Oxybutinin

Mar 04

Jest to bardzo charakterystyczny i niebezpieczny środek. Już małe przedawkowanie powoduje duże zaburzenia świadomości i halucynacje które często są bardzo spektakularne. Po zażyciu tego środka osoba pod jego wpływem czuje się rozluźniona, śpiąca i tak dalej, lecz po pewnym czasie pojawiają się halucynacje i tak dalej. Szczęście w nieszczęściu osoba ta ma problemy z chodzeniem, więc różne niebezpieczne wycieczki nie wchodzą w grę lecz nie zmienia to faktu że środek ten w dalszym ciągu jest bardzo niebezpieczny. Jak wiele innych środków powoduje on choroby organów wewnętrznych jak i zmiany w psychice. Niestety tak jak w wielu innych przypadkach pomoc w tego typu uzależnieniu jest bardzo rzadko spotykana , co oczywiście jest bardzo niepokojące dla bardzo wielu osób. Niestety środek ten jest ogólno odstępny i w łatwy sposób można go zdobyć , lecz skutki przedawkowania mogą być tragiczne co niepokoi coraz większą grupę osób.