Zolpidem

Mar 29

Jest to środek zawarty w leku nasennym który po przedawkowaniu jest bardzo charakterystyczny. Objawy to nieudolność ruchowa oraz problemy z koncentracją , błogość umysłu rozluźnienie i tak dalej, można się od niego bardzo łatwo uzależnić . Niestety środek ten jest bardzo niebezpieczny bo prowadzi do uzależnienia, wprowadza w organizmie często nieodwracalne zmiany oraz w psychice zachodzą pewne charakterystyczne zmiany. Środek ten ma niestety często łagodne działanie co pozornie wpływa na świadomość osoby używającej tego leku że to nic groźnego lecz nie jest to zgodne z prawdą . Środek ten powoduje również stan który nazywany jest urwanym filmem, w tym czasie właściwie nie wiadomo co się dzieje z ciałem człowieka i tak dalej co może prowadzić nawet do tragedii. Niestety również i ten problem nie jest zauważalny, co oczywiście jest bardzo niebezpieczne i niepokojące dla wielu ludzi, którzy obcują z takimi ludźmi, często nieświadomymi swojego uzależnienia.

Read More

Dekstrometofan

Mar 18

Środek ten można zakupić w niemal każdej aptece pod postacią tabletek bądź syropu na kaszel, które zawierają ten środek. Bardziej popularne są tabletki, przyjmuje się około dwa opakowania tabletek doustnie, w zależności od masy i wielkości ciała. środek ten działa bardzo spektakularnie, nie można utrzymać równowagi, każdy ruch, nawet najmniejszy sprawia ogromne problemy, pojawia się nawet swędzenie ciała. Człowiek pod wpływem tego środku nie może rozmawiać ani chodzić , po prosty leży bądź siedzi i podróżuje w swojej świadomości. Efekty tego są różne, przede wszystkim niszczy się wątroba oraz psychika, każde spotkanie z tym środkiem pozwala uczestnikowi na pewną podróż , która bywa niebezpieczna z powodu halucynacji, które mogą być niebezpieczne. Środek ten potrafi uzależnić a co najgorsza trudno rozpoznać osobę naćpaną , ponieważ może wydawać się że śpi, tak więc trudno nawet pomóc takiej osobie.

Read More

Oxybutinin

Mar 04

Jest to bardzo charakterystyczny i niebezpieczny środek. Już małe przedawkowanie powoduje duże zaburzenia świadomości i halucynacje które często są bardzo spektakularne. Po zażyciu tego środka osoba pod jego wpływem czuje się rozluźniona, śpiąca i tak dalej, lecz po pewnym czasie pojawiają się halucynacje i tak dalej. Szczęście w nieszczęściu osoba ta ma problemy z chodzeniem, więc różne niebezpieczne wycieczki nie wchodzą w grę lecz nie zmienia to faktu że środek ten w dalszym ciągu jest bardzo niebezpieczny. Jak wiele innych środków powoduje on choroby organów wewnętrznych jak i zmiany w psychice. Niestety tak jak w wielu innych przypadkach pomoc w tego typu uzależnieniu jest bardzo rzadko spotykana , co oczywiście jest bardzo niepokojące dla bardzo wielu osób. Niestety środek ten jest ogólno odstępny i w łatwy sposób można go zdobyć , lecz skutki przedawkowania mogą być tragiczne co niepokoi coraz większą grupę osób.

Read More