Aviomarin

Lut 05

Jest to bardzo popularny lek na chorobę lokomocyjną , lecz gdy się go przedawkuje skutki mogą być różne. Przede wszystkim występują halucynacje, oraz problemy z chodzeniem. Niestety po większej ilości spożycia tego leku można nabawić się nieciekawych dolegliwości jak wymioty, zawroty głowy i tak dalej. Co najgorsza następnego dnia człowiek dalej czuje się bardzo źle zarówno psychicznie jak i fizycznie. Środek ten gdy jest przedawkowany niszczy żołądek i wątrobę a przy tym zmienia zupełnie stan myślenia, co oczywiście jest bardzo niebezpieczne. Niestety o ćpaniu tego środka wciąż jest cicho co oczywiście uniemożliwia pomaganie osobom uzależnionym od tego leku co rzecz jasna jest niepokojące. Na szczęście o temacie „Apteki” coraz częściej się mówi, jest to iskierka nadziei lecz trudno przewidzieć jaki będzie koniec tej historii. Aviomarin jest idealnym przykładem który pokazuje szkodliwość takich leków, i problem z jakim niewątpliwie mamy do czynienia już od pewnego czasu.